《吃貨推介》荃灣廣場 Cafemoamoa

12月24趁有少少時間就約左朋友去食tea,輕鬆下。雖然2小兄妹同行。
今次黎到呢間位於荃灣廣場L3既Cafemoamoa,間餐廳都幾隱蔽,唔轉個彎的話一定唔會留意到。





















因為推住BB車又揹住妹妹,侍應都安排一個比較寬敞既位置比我地放BB車。
餐廳內部


落地大玻璃,飽覽荃灣大會堂,如心廣場同灣景廣場,荃新天地。


座椅比較舒適

設有多款BB椅






















平時餐廳只會提供白色款既餐椅,多數小朋友都要彎住腰食野,一係就張凳與枱都有一少距離。呢張木餐椅就剛剛好Fit晒。

至於食物方面,其實我地去既時間都比較尷尬,因為差唔多係晚飯時間,叫Tea Set好定Set Dinner。
睇完一輪mean,我地決定order左1個Tea Set,1個High tea set。
新增說明文字



Cheese cake,朱古力泡芙,叮噹包仔,春卷,三文魚多士
,Parma ham多士,cheese多士





















蘋果茶





















炸雞籃+薯條























炸雞籃都抵食(有5件炸雞,薯條勁多),炸雞好入味,薯條脆得黎唔油膩😋
駿哥哥食得幾滋味(食左件違禁品-朱古力泡芙)不知幾開心























妹妹話你地食野啦,唔洗理我。我繼續訓!






















於Ig追蹤該 餐廳可以有其他特別優惠。

📝整體評價
食物:✔✔✔✔
環境:✔✔✔✔✔
服務:✔✔✔
價錢:✔✔

地址:荃灣廣場3樓 343-345&OSA
營業時間: 11:30-22:00
電話:23110411

留言

熱門文章